niedziela, 19 października 2014

let's go to Paris and get lost
























13 komentarzy:

  1. Paryż to moje marzenie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. krásný fotky:) ta paříž je kouzelná:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze Paryża, ja jeszcze nie byłam w Francji, ale panuje tam sie wybrac.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę! Byłam tam 5lat temu. Z chęcią bym to powtórzyła:) cudowne zdjęcia, piękne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne masz te włosy ;) zazdroszcze wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szał. :) Intrygujący Paryż...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny Paryż :)
    Zapraszam do mnie http://jussttine.blogspot.com/
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Paryż. Byłam w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :) gdy byłam mała Paryż był moim marzeniem :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Paryż! Jeżdżę tam praktycznie co roku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń